Thursday, September 02, 2010

2010年9月2日



记得我的快乐时光
但是已经结束了
其实要练习放弃是不容易的
接受不了分离的现在
今夜我看见那片夜景
我已经不能想念你
爱,已经埋葬在地底里
心里已经寂寞了
痛,已经在心里
无法在忍受的痛苦
我哭泣了
有时一直的问
天空的星星哪去了
那小孩真实的笑容哪儿了
爱你可以让我恨你
也恨我自己
累,触摸不到我们的快乐
也许发现不到那小孩的真实
小孩子已经累了
小孩子已经不快乐了
小孩子已经寂寞了

天上了星星不在了
你可以让我快乐吗
如果你还爱惜我,可以让我走吗
我心真的在哭泣
我想要一个人的快乐

小孩子说,我想要变成一直小小鸟

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Obviously u r growing up, just like a kid keeping on growing to be a adult & during the process fo sure those old shoes & shirt needed to be change. During the period of changing the most important part is the process, what you learned for sure it got bad & good and all it need u yourself to go thru it and filter it. Wish u happy growing & learn as much as u can =)

6:45 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home